مشرقی چینی شہر تائیژو نے 19 ویں ایشین گیمز کی دلکشی میں اضافہ کر دیا

تائیژو، چین، 23 ستمبر 2023ء/سنہوا-ایشیانیٹ/– 23 ستمبر کو 19ویں ایشین گیمز مشرقی چین کے صوبے ژی جیانگ کے دارالحکومت ہانگچو میں شروع ہوں گی۔ یہ تیسرا موقع ہے کہ چین نے 1990 کے بیجنگ ایشین گیمز اور 2010 کے گوانگچو ایشین گیمز کے بعد ایشیا میں سب سے بڑے جامع کھیلوں کے ایونٹ کی میزبانی […]

تائیژو، چین، 23 ستمبر 2023ء/سنہوا-ایشیانیٹ/– 23 ستمبر کو 19ویں ایشین گیمز مشرقی چین کے صوبے ژی جیانگ کے دارالحکومت ہانگچو میں شروع ہوں گی۔ یہ تیسرا موقع ہے کہ چین نے 1990 کے بیجنگ ایشین گیمز اور 2010 کے گوانگچو ایشین گیمز کے بعد ایشیا میں سب سے بڑے جامع کھیلوں کے ایونٹ کی میزبانی کی ہے، اور یہ پہلا موقع ہے جب کسی مشرقی چینی شہر نے ایونٹ کی میزبانی کی ہے۔

ہانگژو ایشین گیمز مہمانوں کو خوبصورت مناظر، اعلی درجے کی سہولیات اور خدمات اور ایک کھلا، ہم آہنگ اور جامع ماحول پیش کرنے کے لئے تیار ہیں۔

ایشین سیلنگ چیمپیئن شپ اور نیشنل گیمز کے چیمپیئن وی مینگسی نے گیلی آٹو گروپ کے قومی ماڈل ورکر لوی یکونگ کو مشعل پیش کی۔ (ذیل میں) گیلی آٹو گروپ ہانگژو ایشین گیمز کے لئے باضابطہ نامزد کار فراہم کنندہ ہے۔

یہ غیر معمولی تجربات ژی جیانگ کی خصوصیات ہیں ، جو اس کے تائیژو شہر میں پوری طرح سے ظاہر ہوتے ہیں ، ایک ساحلی علاقہ جو اپنے قدرتی نظاروں، مینوفیکچرنگ کی مہارت اور ہیہی ثقافت کے لئے مشہور ہے۔

مثال کے طور پر، ہانگژو ایشین گیمز کے ٹارچ ریلے میں، وسطی ژی جیانگ میں تائیژو ایک بہت ہی اہم اور منفرد اسٹاپ ہے.

تائیژو پہاڑوں اور سمندروں سے گھرا ہوا ہے، اور تیانتائی پہاڑ کے قومی 5 اے سطح کے وبصورت مقامات، شینسیانجو قدرتی علاقہ اور تائیژو کے قدیم شہر کا گھر ہے۔

651 کلومیٹر کی ساحلی پٹی کے ساتھ، تائیژو 691 جزائر کا گھر ہے. پہاڑوں اور سمندر کے شاندار نظاروں کے ساتھ ساتھ دریائے یانگزے کے جنوبی کنارے پر خوبصورت دیہات وں سے مالا مال تائیژو ایک مقبول سیاحتی مقام ہے جو ملک کے مشرقی ساحلی علاقوں میں روایتی ثقافتی سیاحت کے عناصر کی عکاسی کرتا ہے۔

ٹارچ ریلے کا آغاز شہر کے مشہور ہیہی پارک سے ہوا جو ہیہی ثقافت کو فروغ دینے کے لئے تعمیر کیا گیا ہے، جو روایتی چینی ثقافت کا ایک اہم حصہ ہے جو ہم آہنگی، سنہری ذرائع ، باہمی تفہیم، رواداری، خیرخواہی اور اختلافات کے ساتھ بقائے باہمی کو اہمیت دیتا ہے۔ ہیہی ثقافت دوستی، یکجہتی اور منصفانہ کھیل کے جذبے کے ساتھ باہمی تفہیم کے اولمپک جذبے سے بھی انتہائی مطابقت رکھتی ہے۔

تائیژو ہیہی ثقافت کا ایک اہم جھولا اور علامتی علاقہ ہے۔ تیانتائی پہاڑ اور گوکنگ مندر سے ہم آہنگی کے دو دیوتاؤں کی کہانی وسیع پیمانے پر پھیلی ہوئی ہے۔ حالیہ برسوں میں ، تائیژو نے منفرد ثقافت کو مزید فروغ دینے اور اس پر عمل کرنے کے لئے ہیہی کلچر گلوبل فورم جیسی سرگرمیوں کا ایک سلسلہ منعقد کیا ہے۔ اس سال کے آخر میں، 2023 ہیہی کلچر گلوبل فورم ایک عظیم الشان اور اعلی معیار کے انداز میں منعقد کیا جائے گا تاکہ ہیہی ثقافت کے اثر و رسوخ کو بڑھایا جاسکے۔

8کلومیٹر طویل ٹارچ ریلے تائیژو کے بہت سے مقامات سے گزرا، جن میں مرکزی کاروباری ضلع، پبلک اسکوائر، لائبریری، ثقافتی مرکز، سائنس ٹیک سینٹر، میوزیم، آرٹ میوزیم، کالج اور اسپورٹس سینٹر شامل ہیں۔

راستے کے ساتھ ، کوئی بھی نہ صرف شاندار اور چمکدار بلند و بالا عمارتوں کو دیکھ سکتا ہے، چین کی نجی معیشت اور مشترکہ اسٹاک کوآپریٹو معیشت کی جائے پیدائش کے طور پر تائیژو کی خوشحالی کا تجربہ کرسکتا ہے، اور مارکیٹ معیشت کا بانی ہے، بلکہ مختلف کھیلوں، ثقافت اور تفریحی مقامات کو بھی دیکھ سکتا ہے ۔

تائیژو کو سات بار چین کے سب سے خوش حال شہروں میں سے ایک کیوں قرار دیا جا سکتا ہے۔

ٹارچ ریلے میں کل 170 مشعل برداروں نے حصہ لیا، جن میں سب سے کم عمر 14 سال اور سب سے زیادہ عمر 67 سال تھی۔

وہ تائیژو میں زندگی کے تمام شعبوں سے تعلق رکھتے تھے، جن میں ایک عالمی سیلنگ چیمپیئن اور ایک پیرالمپکس چیمپیئن کے ساتھ ساتھ ایک دور دراز جزیرے میں تین دہائیوں سے زیادہ کی ترقی کے لئے وقف کارکن اور خیراتی کاموں میں قومی رول ماڈل شامل ہیں۔ ٹیم اور ان کی کہانیاں تائیژو کے لوگوں کی استقامت، ثابت قدمی اور زندگی کو اچھی طرح سے ظاہر کرتی ہیں۔

دوسرے مشعل بردار لیوی ییکونگ کا تعلق چینی آٹومیکر گیلی آٹو گروپ سے ہے۔ صرف سات سالوں میں، لوی گراس روٹ اسمبلی لائن کے اپرنٹس سے ایک قومی ٹیکنیکل ماسٹر بن گیا ہے، جو صرف اپنے کانوں سے 40 سے زیادہ قسم کی غیر معمولی کار کی آوازوں کا پتہ لگا سکتا ہے، اور 2،000 سے زیادہ قسم کی کار کی خرابیوں کو حل کرسکتا ہے. ان کے پیچھے چلنے والی اسٹینڈ بائی کار گیلی آٹو گروپ کے تائیژو پروڈکشن بیس کی جانب سے متعارف کرائی گئی نئی ماڈل ہے۔

اس کے علاوہ، ہانگچو ایشین گیمز کے لئے باضابطہ طور پر نامزد گاڑیوں کے طور پر، 2،000 سے زیادہ گیلی کاریں ہوائی اڈوں، ریلوے اسٹیشنوں اور مقابلے کے مقامات پر نظر آئیں گی. سروس کا بیڑا نہ صرف ایشین گیمز کی تاریخ میں اپنی نوعیت کا سب سے بڑا ہے بلکہ ایک ہائی ٹیک سہولت بھی ہے جو ایشین گیمز کی اسمارٹ آرگنائزیشن کے تعاقب کو ظاہر کرتی ہے۔

یہ کاریں سیٹلائٹ کمیونیکیشن سسٹم سے لیس ہیں جو ایشین گیمز کے ٹریفک کمانڈ سینٹر کو سیٹلائٹ کے ذریعے جوڑ کر سینٹی میٹر سطح کے درست انتظام اور ترسیل کا احساس کر سکتی ہیں۔ یہ بات قابل ذکر ہے کہ گاڑیوں کے ساتھ بات چیت کرنے والے سیٹلائٹ بھی تائیژو انٹرپرائز کے ذریعہ تیار کیے جاتے ہیں ، جس میں ایشین گیمز کے نام سے منسوب پہلا کمرشل سیٹلائٹ بھی شامل ہے۔

ایشین گیمز کے میدان میں تائیژو کی نمائندگی کرنے والے چھ ایتھلیٹس کی دلچسپ کارکردگی دیکھی جا سکتی ہے، جن میں ایک 17 سالہ نوجوان شارپ شوٹر، شطرنج کے عالمی بادشاہ اور چینی مردوں کی والی بال ٹیم کے قابل اسپائیکر بھی شامل ہیں۔ وہ شوٹنگ، کراٹے، رتن بال، والی بال اور شطرنج میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کریں گے۔

ٹارچ ریلے سے لے کر ایونٹ سروسز اور مقابلوں تک، تائیژو اپنے امیر اور منفرد وسائل کے ساتھ ہانگژو ایشین گیمز میں چمک کا اضافہ کر رہا ہے، جس میں متحرک ژی جیانگ وائب اور دلکش چینی انداز کا مظاہرہ کیا گیا ہے۔

ماخذ: ہیہی ثقافت کا گلوبل کمیونیکیشن سینٹر

تصویری منسلکات لنکس:https://iop.asianetnews.net/view-attachment?attach-id=442401