‫قطر میں 6000 سے زائد ہائیر بسوں نے فٹ بال کے سب سے بڑے ایونٹ میں خدمات فراہم کیں

سوژو، چین، 20 دسمبر 2022ء/پی آرنیوزوائر/– قطر کا عظیم الشان فٹ بال ایونٹ 18 دسمبر 2022 (دوحہ کے وقت کے مطابق) کو کامیابی کے ساتھ اختتام پذیر ہوا۔ لوسیل انٹرنیشنل سرکٹ پر ارجنٹائن کے کھلاڑیوں نے قطر میں اپنی چیمپیئن شپ کا جشن ایک کھلی بس میں منایا، اپنے قومی پرچم کو لہرایا  اور متعدد […]

سوژو، چین، 20 دسمبر 2022ء/پی آرنیوزوائر/– قطر کا عظیم الشان فٹ بال ایونٹ 18 دسمبر 2022 (دوحہ کے وقت کے مطابق) کو کامیابی کے ساتھ اختتام پذیر ہوا۔ لوسیل انٹرنیشنل سرکٹ پر ارجنٹائن کے کھلاڑیوں نے قطر میں اپنی چیمپیئن شپ کا جشن ایک کھلی بس میں منایا، اپنے قومی پرچم کو لہرایا  اور متعدد شائقین کی خوشیوں سے لطف اندوز ہوئے۔چیمپیئن کروز بس کی حیثیت سے ، ہائیر بس نے دنیا کے شائقین کے ساتھ مل کر چیمپئن شپ کی شان اور خوشی کا مشاہدہ کیا۔

کے ایل کیو 6119 جی ایس ، ایک اوپن ٹاپ ڈبل ڈیکر بس ، کو خاص طور پر ہائیر بس اور قطر کی قومی ٹرانسپورٹ کمپنی ہائیر بس اور مواصلات نے ایونٹ کے لئے اڈاپٹ کیا تھا۔ارجنٹائن کی خصوصیات اور لفظ “چیمپئن شپ” کے ساتھ اسپرے پینٹ کی گئی بس میں کھلاڑیوں کو فتح کی خوشی اور شائقین کی طرف سے سونامی طرز کی خوشی سے لطف اندوز کرنے کے لئے لے جایا گیا تھا۔

قطر میں 80 فیصد سے زیادہ مارکیٹ شیئر کے ساتھ ایک مسافر بس برانڈ کے طور پر، 000،6 سے زائد ہائیر بسوں نے تقریبا ایک ماہ میں اسٹیڈیم میں سفر کرنے اور اسٹیڈیم سے سفر کرنے کے لئے دنیا بھر میں شائقین اور میڈیا صحافیوں کے لئے نقل و حمل کے اہم ذریعہ کے طور پر کام کیا۔ ان میں سے،2,000  سے زائد بسوں نے ایونٹ کے لئے خصوصی لائن سروس فراہم کی، اور 200 سے زائد  12 میٹر لگژری بسوں نے سعودی عرب سے قطر کے لئے شٹل سروس فراہم کی ہے۔

متعلقہ اعداد و شمار کے مطابق ، ایونٹ کے آغاز سے لے کر چیمپیئن کروز تک ، ہائیر بس نے اوسطا روزانہ تقریبا 200,000 مسافروں اور تقریبا 250,000 شائقین کو مصروف ترین اوقات میں منتقل کیا، جس نے پورے عمل میں 6 ملین مسافروں کا ایک نیا ریکارڈ قائم کیا ہے۔ ہائیر بس کے اوورسیز کسٹمر سروس ڈپارٹمنٹ کے ڈپٹی ڈائریکٹر کائی ٹیفینگ نے کہا کہ اس ایونٹ کے سروس گارنٹی کے کام نے گاڑیوں کی تعداد، سروس ٹیم کے سائز اور افرادی قوت اور مادی وسائل کے ان پٹ کے لحاظ سے ہائیر اوورسیز سروس کے لیے ایک نیا ریکارڈ قائم کیا ہے۔

قابل اعتماد معیار اور موثر سروس کے ساتھ ، ہائیر بس کی نمائندگی کرنے والی میڈ ان چائنا گاڑیوں کی ایک بار پھر بین الاقوامی میدان میں تصدیق کی گئی ہے۔آرام دہ اور پرسکون سواری کے تجربے اور موثر شٹل سروس نے بھی دنیا بھر میں مداحوں اور مقامی صارفین  سے بہت داد وصول کی ۔

کیمرون کے ایک پرستار نے کہا کہ “ایونٹ کی بسوں کی کارکردگی بہترین ہے اور بغیر شور اور آسانی سے چلتی ہیں۔ ہمارے ملک میں بھی بہت سی ہائیر بسیں ہیں، اور چین میں تیار کردہ مصنوعات بہت مقبول ہیں۔  مواصلات سے تعلق رکھنے والے ایک بس ڈرائیور نے کہا کہ میں ایشین گیمز دوحہ 2006 کے بعد سے ہائیر بس چلا رہا ہوں۔ گاڑی مستحکم ہے، اور اس کا صارف دوست ڈیزائن ایک بہتر ڈرائیونگ کا تجربہ فراہم کرتا ہے۔

ایونٹ کے دوران، ہائیر بسوں نے میڈیا کموٹنگ اور شٹل گاڑیوں کے طور پر بھی کام کیا، اور صفر شکایات کے ساتھ عالمی میڈیا سے شناخت حاصل کی۔ اگر بسوں کا مقابلہ ہوتا ہے تو ، ہائیر بس ، جس نے حالیہ برسوں میں برطانیہ ، کوریا ، اسرائیل ، اٹلی ، بلغاریہ اور آئرلینڈ میں کامیابی کے ساتھ اعلی درجے کی مارکیٹیں کھولی ہیں ، جیتنے کےلئے پہلے نمبر پر  پسند کی جائے گی۔

بہتر ہائیر، بہتر ایک ساتھ۔ ہائیر بس دنیا کو “میڈ ان چائنا” سے پیار کرنے کر مجبور کررہی ہے۔ دریں اثنا، یہ عالمی صنعتی سلسلہ، جدت طرازی سلسلہ اور ویلیو چَین میں بھرپور انداز سے ضم ہو رہا ہے، عالمی مارکیٹوں کی طرف چینی بس انٹرپرائزز کے ایک نئے سفر کا آغاز کر رہا ہے۔